piątek, 11 stycznia 2013

[Rozdział 15] czyli marzenia się spełniają....

~~*~~Oczami Rose~~*~~
Louis nadal siedział w basenie i udawał, że się topi, a Zayn ganiał Liama z pustym wiadrem. W tym czasie podbiegli do nas Niall z Harrym również z wiaderkami:
- Teraz już nam nie uciekniecie!- krzyknęli z łobuzerskimi uśmieszkami.
Ja uciekłam, a Lila nadal stała na przeciwko Nialla śmiejąc się.
~~~*~~Oczami LILI~~*~~

Stałam na przeciwko Horanka i uśmiechnęłam si.W tym samym czasie on próbował mnie oblać wodą, ale ja jestem jak  ninja. Byłam szybsza. Przechyliłam wiadro w jego stronę i wszystko poleciało na jego bluzkę.
- Osz Ty!- uśmiechnął się szeroko- No to teraz radzę Ci uciekać...- dokończył.
Posłuchałam go i uciekłam do domu, lecz mnie dogonił. Ja stałam na przeciwko kanapy. On również, ale od strony oparcia, więc nie miałam gdzie uciec. W jednej chwili przeskoczył oparcie kanapy i siadł na niej. Skorzystałam z okazji, aby zwiać lecz on złapał mnie za biodra.
- Aaa!- krzyknęła.
Chwilę później już leżałam na Niallu. Zarumieniłam się, lecz nie wstałam, a on trzymał mnie tak mocno i nie chciał puścić. Leżeliśmy tak dość długo, aż w końcu blondyn podniósł swoją głowę o mojej. Nasze usta się spotkały. Na początek nie wiedziałam co zrobić, ale później chwyciłam jego głowę i także pocałowałam. Wplotłam swoje palce w jego złote włoski, a on  przyciągnął mnie do siebie jeszcze bliżej. Czułam się cudownie i wyjątkowo. To były najlepsze pięć minut mojego życia. Moje serce waliło jak szalone. I kto powiedział, że marzenia się nie spełniają?

4 komentarze:

  1. Boskie :) czekam na kolejne części <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam cię kochana.

    Oj tak Marzenia się spełniają .;p
    ;*


    Kocham♥
    Bella.
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Krótki, ale boski ! :3 Czekam na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne. Jak najszybciej wstaw następny :)

    OdpowiedzUsuń